Saturday 6 September 2014

Njaa.. En tiedä pitäisikö sittenkään..


Huomenta päivää!
Päätin aloittaa bloggaamisen uudestaan nyt kun ostin ensimmäisen nukkenikin ^^ 

Elikkä tänään olin mahtavassa miitissä jonka seurauksena kävin ostamassa monster high nuken ja nyt olen ihan rakastunut :D Mitään järin hyvää kameraa minulla ei ole paitsi silloin kun saan lainattua siskon järkkäriä :D Kuvien laatu on siis mitä on ja nyt jonkin aikaa ne ainakin ovat ihan minun huoneestani otettu ^^
Myöskin tämä blogi on nyt aika emo, mutta ainakin niin kauan kun tämä minun Ruyí lapseni on hieman emon näköinen niin on myös tämä blogi..
Mutta ei tässä mitään.. Mennään sitten näihin ensimäisiin kuviini c:
(Oli pakko leikkiä muokakus ohjelmalla, anteeksi ;_;)









Nämä kuvat ovat kyllä niin taiteellisia että huh hu :DD
Häpeän, mutta antakaa anteeksi c:
ps. osaan otsikoida..

No comments:

Post a Comment