Monday 12 January 2015

Mikään ei oikeen onnistu

Joo taas postaan myöhässä ja huomasin että Yoon ja Mikin sivu oli unohtunut julkistaa :DDD
Ettätuolta pääsee heihin tutustumaan^^

Mutta mitä siis koulut on alkanu aikoja sitten ja se siitä..
En tiiä miks mutta viime yönäki valvoin johonkin kolmeenja nyttenkään ei jostain syystä väsytä, vaikka pitäisi mennä nukkumaan. En myöskäänoo vielä saanut mun neljännen nuken nimeä mietittyä, mutta jos pääsen huomenna kuvaileen niin sitä ja Ruyìa kuvailen ja yritän saada jonkun kivan hahmon tästä nukesta väsättyä^^

Kumminkin näissä kuvissa kauhistelee Miki, joka pääsi yksin kuvattavaksi aikoja sitten. Mä en vaanoo saanu aikaseks postattua :/
Kuvien laatu on sitten mitä on koska en ees oikein muista mitä nillä hain enää ;^;
Ja musa olkoon myös tällainen kultainen "wtf is that chorus's meaning?" biisi c:













Niitä ei paljoa ollut ja mun kuvaustaidot itkettää mua :D
No ehkä mä opin tässä jossain vaiheessa^^
Ja ens kerralla on varmaan enemmän kuvia^^

No comments:

Post a Comment