Monday 26 October 2015

Kauneita kuveja hei

(tota versioo ei voinu upottaa tonne koodaukseen joten niiiisk)
























Okei elikkäs kiitos blogger ku päätät tehä noiden kuvien laadusta viel kauniimman mun tarkentamistaitojen päälle (((((((:


Vois lopettaa laiskottelun ja vaikka tehä sen flickrrrrrrr. tilin ja käyttää sitä, koska hyi mikkä pikselit en voi hyvin niiden kanssa.
Also tällä shootilla ei oo mitään tarkotusta. Vain kaunis tiikerivauvani ja hyvää mustaa, koittakaa nauttia ja sillee :DD

Also kohta on TET ja mun pitäs saada vastuu henkilöni tänää kiinni että saan tehtyä työsopimuksen, mutta sillä on paha tapa olla vastaamatta, kun minä tai eräs kaverini sille soitetaan. Että kiitos tästä rakas vastuu henkilöni, joka on tosi täsmällinen ja sillee :DDD
Okei olen toki menossa Tettiin sellaiseen paikkaan kun ylen studio eli johonki sarjan tai leffan kuvauksiin assistentiks, koska opo tarjos tällasta tilaisuutta. Oon aika varma, että tajuan tästä, ettei tää oo mun juttu, olla jossai kuvaus hommissa mukana, sillä tää tulee oleen tosi hektistä ja silleen :DD
No mutta kumminkin on myös tulossa kivasti kokeita mistäki suunnasta, mutta onneksi huomenna alkaa ehkä niinko elämäni toisiks helpoimmalla kokeella, nimittäin englanti. Ah ei tartte lukea!!!!1!!!!!!!!
Means tänää on vapaa ilta jos ei lasketa sitä, että se vastuu henkilö pitäs saaha kiinni CCCCC:
 mut pärpär ja kikii menen tästä jatkamaan aamu juttujani, koska jostain syystä tämä 7:19 on hyvä postaus aika :DD

2 comments:

  1. Hienoja kuvia, oot onnistunut nappaamaan hyvistä kuvakulmista otoksia, ja nuken asennot on sopivan vaihtelevia. : >
    Toivottavasti TETtisi menee hyvin, jos ei tunnu omalta alalta niin aina sitä on sit kokemusta viisaampi. xD

    ReplyDelete
    Replies
    1. Uih kiitos^^ Mietin hirveesti niitä laittaessa että onkohan ne lainkaan kivoja, mutta ilmeisesti ihan hyvi siis^^
      Ja joo tää TET alkokin mukavasti kahella vapaa päivällä ja on ollu ihan kivaa, vaikka ei catering homma ehkä mun kutsumus okkaan^^

      (sori kun kesti vastata, en ollut edes huomannut, että sain kommentin^^')

      Delete