Tuesday 5 July 2016

oops I did it again



Kyllähän te varmaan näätte mihin syyllistyin, nukenha mie ostin.
En kyl tiiä oliks mikää järkevin ostos, näkeehän sitä miten aktiivinen oon ollu lähiaikoina ((((:
no mutta se ainakin teki mut iloiseksi, kun tuota uutta neitiä kuvailin. Kuvat on kyllä aika huonoja, koska en oo lähiaikoina saanu mun kehon tärinää kuriin ja nää kuvatkin on sen tärinän uhreja että älkää itkekö jooko?























-

Tykkään ite tosi paljon Frankiesta, vaikka, samoin kuten Draculauran suhteen, oon ollu tosi no, en ny sano että vastaan Frankien nukkeja, mutta vähän silleen "enny tiiä onks toi kiva vai ei koska meh" fiiliksellä niitä katellu, mutta A) toi pisti silmään, koska pyhä isä se on kaunis B) se oli alennuksessa ja tarvitsin piristystä ja noh uusi nukke toi sitä vähän.
Sanotaanko näin, että ei tämän nuken lisäys ei varmaan tuu lisäämään mun intoa kuvaamiseen, koska noh ainahan uudet nuket kiehtoo (kyllä toki vanhatkin, mutta tajuatte varmaan), mutta mä oon vaan väsynyt. Oon ihan helvetin väsynyt ja tänäänkin, kun heräsin kesti kaks tuntia, kun kahvin jälkeen jaksoin mitään ja sitten alkoi jo väsyttää ja nyttenkin väsyttää. Toisin sanoen, mulla ei vaan riitä energiaa lähteä kuvaan, varsinkaan ulos, oon pahoillani tästä. Toki otan irti jokaisen hetken, kun saan sitä energiaa ja koitan kuvata, mutta mä en voi luvata mitään ja toivon todella että ymmärrätte tämän^^

No comments:

Post a Comment